Tarragona Cultura posa en marxa la campanya #GanesdeSantaTecla que busca implicar als tarragonins de cara a la Festa Major a través de les xarxes socials.
S’han proposat dues accions participatives: un concurs de vídeos breus a Instagram i a Twiter i un concurs de samarretes festives. En aquest darrer cas, l’ajuntament demana que els ciutadans mostrin la samarreta que han elaborat personalment per festes una estona abans del Cafè, Copa i Puro del 21 de setembre.
Pel que fa al concurs de vídeos, aquests s’hauran de penjar a la xarxa entre el 26 d’agost i el 15 de setembre.
Un jurat en farà la preselecció i de manera popular es podran votar els tres millors.
Rosa Comes, gestora cultural, recorda que els participants poden recrear el moment de la festa que més els agrada.
Per agafar idees per participar al concurs, s’han presentat quatre espots que ha elaborat El Joc Produccions i que ha dirigit artísticament, Hèctor de la Salud.
Ell mateix ha explicat que s’ha comptat amb grups de teatre com (H)istrionis Teatre, Tornavís, La Faixsula i la Colla la Bóta.
El premis pels guanyadors van de l’abonament doble pels Teatres de Tarragona, el passi a les piscines municipals o el marxandatge festiu a entrades per Mar i cel de Dagoll Dagom.
Enguany, el tuitaire convidat serà el periodista Jordi Gil.