Els treballadors de l’Aeroport de Reus reprendran les mobilitzacions el proper dimarts, just després de les vacances de Setmana Santa. Així ho ha anunciat el Comitè d’Empresa que ha detallat que des de primera hora del proper dimarts hi ha convocada una assemblea de treballadors per debatre les mobilitzacions i accions reivindicatives previstes. De fet, es volen concentrar el mateix dimarts a partir de dos quarts d’onze del matí. Les noves mobilitzacions arriben un cop trencat el període de negociacions entre Aena i el Comitè d’Empresa sense que es tanqués un acord.L’empresa va desestimar les diferents propostes presentades pels sindicats i aplicarà el nou horari i la reorganització de la plantilla a partir del 5 d’abril, fet que representa la supressió d’un dels torns laborals. Els sindicats han alertat també que la reducció d’aquest torn pot suposar una pèrdua de fins a 400 vols per a l’Aeroport i afectaria una quinzena de treballadors.El delegat sindical de la UGT, Leo López, diu que la mesura farà que les instal·lacions deixin de ser competitives.Els treballadors del grup Aena a Reus veuen clarament que el que persegueix l’empresa és crear una situació d’excedents de plantilla i en un futur no molt llunyà, reajustar-la amb acomiadaments.
