Els treballadors de Port Aventura traslladen de nou a Tarragona les seves protestes per la subrogació de part de la plantilla del complex d’oci.Un grup d’empleats i delegats sindicals s’han concentrat davant les portes de la seu de la CEPTA de la Rambla Nova i han repartit fulletons entre els ciutadans tot explicant els motius de la seva acció. Tot i la pluja i el mal temps han aprofitat el mercat ambulant dels dimarts per fer-se visibles i traslladar el seu malestar a la ciutadania tarragonina.En principi, els afectats per la subrogació són els treballadors de la neteja i del servei d’habitacions dels hotels de Port Aventura. Denuncien que l’empresa els oculta la relació nominal dels empleats que es veuran afectats per la mesura i temen que aquesta pugui esquitxar altres serveis del parc temàtic. La campanya de protestes va començar el passat 13 de febrer i continuarà el 15 de març amb una nova marxa a peu des de Vila-seca i fins a la plaça Imperial Tarraco.
