Uns 500 veïns de les urbanitzacions de Vilafortuny, Molí de la Torre, els Tallats i d’altres de Cambrils van tallar dijous al vespre l’accés de la N-340 a l’avinguda de Vilafortuny per reivindicar més seguretat després de l’onada de robatoris, alguns d’ells amb violència, que han patit alguns veïns.Els manifestants es van dirigir per l’avinguda de Vilafortuny fins a la cruïlla d’accés a la N-340, davant el restaurant Mas Gallau. Allí van impedir el pas dels vehicles en dos sentits de circulació i van aturar alguns conductors per informar-los del motiu de les seves reivindicacions. Cal recordar que l’últim robatori es va produir el passat 17 de maig a la matinada quan un grup d’homes va entrar a casa d’un veí de Vilafortuny per atracar-lo i li van clavar una pallissa. La víctima va aconseguir escapar i avisar un veí que va trucar a la policia. Anteriorment, el Primer de maig també s’havia produït un altre robatori amb violència a la mateixa urbanització.
Redacció Tarragona Ràdio
