Els Xiquets del Serrallo escolliran dissabte nou cap de colla i president.

Ho faran en el marc de l’assemblea general ordinària que tindrà lloc a les 17 hores al Tinglado 4 del moll de costa.

Només s’ha presentat una candidatura, encapçalada per Lluís Monfort com a president i Jonathan Lafuente com a cap de colla. L’acompanyaran a la Junta directiva Francesc Subirats a la vicepresidència i Albert Torres com a secretari de l’entitat. La part econòmica la continuarà portant, com fins ara, Daniel Altura i s’incorpora a la junta Gemma Lladó com a vocal.

 

Jonathan Lafuente assumeix el repte i diu estar preparat i molt motivat amb el projecte que començarà aquest dissabte. Assegura que s’ha treballat molt aquests darrers mesos per confeccionar aquest equip i que ara toca posar en pràctica aquesta organització als assaigs i a les diades.

Per la seva part Lluís Monfort, que encara la seva 3 etapa al capdavant de l’entitat serrallenca creu que el gran repte per aquest any es consolidar la massa social i ampliar-la en la mesura del que sigui possible per poder encara els reptes que l’equip tècnic es plantegi.