Un altre clàssic, el pessebre dels Xiquets de Tarragona, no es podrà veure aquest Nadal. Després de dinou anys ininterromputs, el pessebre de la colla castellera no s’instal·larà enguany al local del carrer Santa Anna. La colla es plantejava variar la composició del pessebre, però finalment no s’ha fet per falta de gent. A més, les obres de remodelació del local que els matalassers volen tirar endavant, impedeixen que el pessebre es pugui instal·lar amb normalitat. El president dels Xiquets, Manel Nadal, explica que el pessebre ha estat un referent a la ciutat durant dinou anys. Assegura, però, que l’any vinent es recuperarà. La parada és transitòria, i la voluntat de la colla és tornar-lo a instal·lar l’any vinent. Això sí, no serà tan espectacular com abans, quan ocupava tot l’espai de la sala principal del local del carrer Santa Anna.