Els actes de la 35ena edició de la ‘Romería en Honor a la Virgen del Rocío’
comencen aquest cap de setmana amb un pregó a càrrec d’Elvira Ferrando.
La consellera de comerç i relacions ciutadanes, Elvira Ferrando, pronunciarà el discurs aquest dissabte a dos quarts de deu de la nit a la seu social de l’Associació Folklòrica Andalusa, al carrer Sant Josep.
Per l’acte més destacat del programa, la peregrinació cap al santuari del Llorito, encara caldrà esperar fins al divendres 7 de juny.
Durant tot el cap de setmana no hi faltaran les tradicionals  ‘casetas’, ofrenes florals a la Verge o el Canto del Ángelus.
La Presidenta de l’Associació Cultural i Folklòrica Andalusa, Luisa Márquez, ha avançat a Tarragona Ràdio que la pregonera d’enguany, Elvira Ferrando, serà capaç de transmetre les seves vivències relacionades amb el folklore i les tradicions.

MARQUEZ PREGÓN 23-5-19

L’any passat, el pregoner va ser Javier Maestro, un ‘Hermano de la Hermandad del Rocío de Triana’.