L’empresa Municipal d’Aigües de Tarragona
anunciarà els talls en el subministrament d’aigua mitjançant un missatge de text al teléfon mòbil.
L’empresa ha posat en funcionament de forma gratuïta aquest nou sistema de comunicació d’interrupcions del subministrament d’aigua. El servei permet avisar amb un SMS els usuaris del servei que es puguin veure afectats per una intervenció a la xarxa d’aigua de forma immediata.
El sistema alertarà d’intervencions programades i avaries. S’informarà de la data i la durada del tall de subministrament.
Per rebre aquests avisos,cal que l’usuari faciliti a Ematsa el seu número de telèfon mòbil a través de l’Oficina Virtual d’Ematsa o trucant al telèfon gratuït d’Atenció al Client 900 550 555.
En una segona fase, l’usuari podrà consultar a través de la pàgina web d’Ematsa totes les afectacions a la xarxa en temps real.
La posada en funcionament d’aquest nou servei s’emmarca en l’aposta d’Ematsa per l’smartcity, aplicant les noves tecnologies a la gestió del cicle integral de l’aigua que permet un augment de l’eficiència en l’ús dels recursos.