EMATSA reprèn l’atenció al client de manera presencial amb cita prèvia a partir de dilluns. L’oficina, ubicada a les instal·lacions de la Muntanyeta, atendrà de dilluns a divendres en l’horari habitual, de 9 a 14h, a les persones que hagin sol·licitat hora a través del telèfon d’Atenció al Client 900 550 555 o la web (www.ematsa.cat).

Per garantir la salut del personal i de les persones usuàries s’han adoptat un seguit de mesures com la instal·lació de mampares de separació, la delimitació dels espais per mantenir la distància de seguretat i es realitzarà la neteja i desinfecció de l’espai diàriament. A més, les persones amb cita prèvia s’atendran de manera individual i caldrà que portin mascareta.

La reobertura de l’atenció a les oficines s’afegeix als canals no presencials que han estat plenament operatius durant l’estat d’alarma decretat per la Covid19. En aquesta línia, durant el maig s’ha posat en marxa un canal d’atenció a través de Whatsapp. Des d’aquesta aplicació de missatgeria s’atén manera ràpida i àgil consultes, reclamacions, suggeriments o sol·licituds d’informació.

El número és el 618 03 32 05 i està operatiu els dies feiners de 8 a 15h.