Després de tres victòries consecutives, el d’Àlex Acsensi empaten un encontre amb sensacions diverses que els allunya de l’objectiu.
Els grana es mantenen cinquens per sobre, precisament, del Damm CF. Les últimes victòries donaven a l’equip un impuls que els deixava amb ganes de més, però el camp del Damm se’ls hi ha resistit.
L’únic gol ha estat de Rubén Maya per posar per davant al Juvenil al minut 75, però tot seguit, al 82′, els locals empataven i mantindrien el resultat de manera formidable al seu temple.
El pròxim encontre el disputaran el dissabte a l’Annex del Nou Estadi contra el Lloret, actualment setè classificat. Els grana tractaran de pujar esglaons i oblidar l’empat.
Més Notícies
- Les 55 sirenes de risc químic de Tarragona s’activen correctament en la prova de Protecció Civil
- Tarragona planteja mesures per fer front al sensellarisme ocult
- Juan Manuel Ruíz: “És molt difícil canviar el Ph del mar”
- José Alsina: “En un any es poden concentrar 7 tones de residus plàstics a les costes de Barcelona”
- Claudio Barría: “L’any passat vam registrar més mantes que els últims 50 anys”