Aquest diumenge els joves granes visitaven el camp del cuer, el Vilafranca, en un partit amb gols, però que en el darrer sospir es va escapar la victòria amb un 2 a 3 en el marcador.
L’equip ja ha marcat gols, ha hagut d’esperar a la quarta jornada per fer-ho, però continua sense guanyar, són tres empats i una derrota. L’entrenador del filial del Nàstic, Xavi Vilagut, marxava de Vilafranca amb la sensació que havien perdut dos punts.
El cap de setmana que ve el filial rebrà al Castelldefels.
A la divisió d’honor juvenil, aquest cap de setmana no tenien lliga els jugadors de Joan Oriol, sí que hi havia partit a la primera catalana femenina, on el Nàstic visitava el camp de les líders, La Granada, i van sumar un punt en un empat sense gols.
L’entrenador del femení del Nàstic, Adrià de la Peña, destacava el bon partit de les seves jugadores, que s’estan adaptant molt bé a la categoria.
El Nàstic tanca la quarta jornada amb cinc punts i aquest cap de setmana rebran al Prat.