El Grup Municipal d’En Comú Podem Tarragona denuncia la situació en què es troba actualment la instal·lació de la platja de gossos de la Llarga. Segons la formació, l’estat de la platja dista molt de ser l’adequat per al seu ús i gaudi per part de la ciutadania.

En només un mes des de la seva modificació i obertura al mar – inicialment no disposava d’aquest accés-, la manca de manteniment ja és evident, segons denuncien. Sostenen que la situació, que han traslladat formalment a l’Ajuntament de Tarragona mitjançant una instància, «és inacceptable, especialment tractant-se d’una instal·lació que, en època estival, rep un elevat nombre d’usuaris i usuàries».

Des d’En Comú Podem reclamen que la platja de gossos compti amb un manteniment adequat durant tot l’any, i de manera més intensa durant els mesos d’estiu, garantint així unes condicions òptimes per a totes les persones. Ho explica Toni Carmona, conseller dels comuns al consistori.

Així mateix, insten l’Ajuntament i el Govern municipal a actuar amb urgència en la dutxa situada just al costat de la platja de gossos. Actualment, aquesta dutxa ha quedat sense plataforma d’accés, cosa que en dificulta l’ús en condicions dignes, indiquen.

Des de l’Ajuntament de Tarragona s’informa que la dutxa ja es troba de nou en funcionament després d’haver quedat inutilitzada per actes vandàlics, que durant aquesta setmana estan previstos els treballs de recol·locació del tram de tanca que toca al mar i es recorda que setmanalment es fa una inspecció de l’espai per tal d’anar resolent les possibles incidències.