Palau Congressos FOTO: En Comú Podem

El Grup Municipal Tarragona En Comú Podem ha denunciat les ‘molèsties reiterades per soroll nocturn al Palau de Congressos de Tarragona’. En un escrit destaca que després d’esdeveniments com el concert de Pablo López del passat 15 de març, es van registrar

nivells elevats de soroll entre les 23.45 i les 03.00 hores a la zona del carrer del General Moragues.

Davant d’aquesta situació, el grup municipal recorda que va formular un prec al Ple de l’Ajuntament de Tarragona celebrat el dilluns 23 de març, traslladant la preocupació veïnal i reclamant actuacions per garantir el dret al descans.

Tot i reconèixer la importància de l’activitat cultural, Tarragona En Comú Podem considera que les tasques de càrrega i descàrrega en horari nocturn ‘són incompatibles amb la convivència veïnal i reclama la seva reorganització o ajornament.

El grup insta EMDET i el govern municipal a ‘adoptar mesures urgents per reduir l’impacte acústic i donar resposta a una problemàtica que, segons denuncien, es repeteix amb freqüència’.