En Comú Podem posa com a condició per negociar els pressupostos la retirada del Pla Director Urbanístic que permetria tirar endavant el Hard Rock.
És la condició mínima dels comuns, com ha assegurat la diputada del grup parlamentari per Tarragona, Yolanda López. Ha descrit el Hard Rock com un projecte ‘antagònic’ i ‘incongruent’.
Els comuns manifesten que és un sense sentit dedicar esforços per fer front a la sequera i tenir un projecte que gastaria 8 milions de litres d’aigua diaris.
Des de la formació d’esquerres expliquen que les seves prioritats són educació i sanitat públiques, habitatge i transició justa.
Les beques menjador, la climatització de les escoles, la desaparició de llistes d’espera i més personal a l’atenció primària, o l’ampliació del parc d’habitatge públic són algunes de les propostes que plantegen des d’En Comú Podem.
Més notícies:
- La reducció de velocitat en el tram de l’AP-7 entre Calafat i Amposta entrarà en vigor en un mes
- El Nàstic, part de la iniciativa que reclama una assemblea urgent a la FCF
- Sílvia Díez inicia una nova etapa a la Federació Catalana de Natació
- Dinàmiques oposades al CV Sant Pere i Sant Pau
- Tarragona donarà el tret de sortida a una nova edició de la Lliga Genuine

