El grup municipal d’En Comú Podem presenta una campanya de Sant Jordi amb un to irònic i satíric. Repartirà pots de llaminadures amb missatges per fer front als discursos d’odi. N’hi haurà de quatre colors i es trobaran a la paradeta que tindran situada a la Rambla Nova.
El rigorinol, la curaxina, el convivial i la orgullina com a quatre remeis a quatre ítems que expressen que vivim en el dia a dia. És el que equival a la necessitat del rigor en la informació, l’atenció a les famílies i a la ciutadania, la convivència i l’orgull com a persones. El missatge el transmetran a través de pots amb llaminadures amb quatre colors diferents: el blau, el verd, el groc i el vermell.

El portaveu d’En Comú Podem a Tarragona, Jordi Collado, explica que utilitzaran la metàfora de la dolçor per superar la tensió que generen els discursos d’odi.
Per a l’ocasió han volgut recuperar a Tarracus, personatge protagonista dels Jocs Mediterranis de 2018. Al seu estand també s’hi trobarà material sobre propostes que des del grup municipal plantejen en temes d’habitatge, pisos turístics i pau.
Enguany les parades dels partits polític s’instal·laran al lateral. Aniran sota el lema de «Sense llengua no hi ha llegenda». Els comuns expressen que de la mateixa manera en què defensen la llengua catalana i la manera de fer, també cal explicar els moments que es viuen, que consideren exagerats promoguts de discursos de l’extrema dreta.
- El Port de Tarragona simula una amenaça d’artefacte explosiu a la terminal de creuers amb cinquanta participants
- Junts creu que el servei d’ictus no pot dependre de la massa crítica
- La Plataforma per la Sanitat Pública exigeix un servei d’ictus les 24 hores al Camp de Tarragona
- La primavera a la Sala Trono aposta per les creacions tarragonines
- Renfe habilita tres busos des de l’estació de Tarragona per connectar amb els municipis de l’entorn i amb València
