En Comú Podem votarà el”sí”als estatuts de l’Àrea Metropolitana. A la Comissió Informativa i de Seguiment de dilluns van manifestar la seva abstenció, però després d’obrir diàleg amb òrgans de la Diputació s’han replantejat el seu vot.
Després d’haver anunciat la seva abstenció a la Comissió Informativa i de Seguiment de dilluns, En Comú Podem finalment votarà a favor dels estatuts de l’Àrea Metropolitana. El canvi de posició arriba després d’unes converses amb diversos òrgans de la Diputació i del Govern Municipal, que han permès concretar modificacions.
Segons el portaveu del grup, Jordi Collado, s’ha acordat de què al grup de treball d’urbanisme passi a ser la ponència sectorial de l’urbanisme i l’habitatge, col·locant el problema social més important del país en un rang de desenvolupament que consideren important. També es crearà una ponència d’“inclusió i cohesió social” per parlar de les dificultats que tenen algunes persones al territori i obriran una nova ponència de cultura que plantejarà tot el desenvolupament cultural, en clau metropolitana amb la mediació, els drets culturals i l’accés a la cultura en aquesta coordinació.
Des del grup expliquen que aquests tres canvis han estat determinants per replantejar el seu vot. El portaveu del grup, Jordi Collado, es mostra satisfet de les negociacions fetes aquests dies.
En Comú Podem diu que amb tot “han elevat a ponències temes que s’havien treballat de manera tangencial” i que aquest pas suposa un canvi rotund en el plantejament inicial.
- El Teatret del Serrallo acull la projecció ‘Olívia i el terratrèmol invisible’
- L’Instercap Asisa Tarragona SPSP es queda a les portes de la victòria davant el Servigroup Playas de Benidorm i perd (3 a 1)
- El TGN Bàsquet va de més a menys i perd contra l’ADBA Sanfer (59-67)
- L’Ibersol CBT s’emporta la victòria de la pista del Mollerussa, líder invicte de la Tercera FEB (63-72)
- Santi Donaire: “No sabem què mengem ni quina és la part humana que s’amaga darrere dels productes quotidians”


