L’alcalde Joan Miquel Nadal s’ha compromès a fet tot el possible per mantenir el restaurant del Fortí de la Reina. Nadal s’ha referit avui per primera vegada a la desestimació del recurs d’empara presentat al Constitucional per evitar l’enderroc. L’alcalde ha remarcat que un cop desestimat el recurs, les sentències del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya i el Tribunal Suprem són fermes i s’hauran de complir. Sense entrar en més detalls, Nadal ha dit que hi ha una possible fórmula per compaginar el compliment de l’ordre judicial i, al mateix temps, donar resposta a la voluntat popular de mantenir el restaurant del Fortí. Nadal ha explicat que ja fa temps l’Ajuntament va constituir una assegurança per fer front a una indemnització als responsables del Fortí, en cas que s’hagués d’enderrocar. La indemnització podria oscil·lar entre els 4 i els 10 milions d’euros.
En busca de la fórmula per salvar el Fortí
