En marxa una campanya de difusió del llegat de Tarragona 2018.
És una iniciativa de l’Ajuntament de Tarragona, a través de Tarragona Impulsa i amb la col·laboració de la Fundació Tarragona 2017. Té per objectiu posar de relleu els beneficis que suposarà per a la ciutat i pel territori la celebració dels Jocs Mediterranis.
Els missatges de la campanya s’han focalitzat en quatre àmbits molt concrets: les instal·lacions esportives, la formació i el voluntariat, el desenvolupament econòmic i la projecció exterior del territori. Tots els missatges seran transmesos per personatges coneguts de la societat del Camp de Tarragona vinculades a l’esdeveniment i al món de l’esport com són la nedadora olímpica Sylvia Fontana, Jordi Rom, gerent de l’Estació Nàutica Costa Daurada o Xavier Bielsa, president nacional 2016 de la Jove Cambra Internacional de Catalunya.
La campanya es podrà visualitzar les properes setmanes als mitjans de comunicació, a diferents elements del mobiliari urbà de la ciutat i també a les xarxes socials.