Les afectacions a la xarxa ferroviària s’han multiplicat aquest dimecres.
Un tren de la línia R15 que va sortir a les 17.25 de l’estació de Flix amb destí Barcelona Estació de França va quedar aturat amb una trentena de passatgers a Duesaigües-l’Argentera.
Segons ha informat Renfe, el motiu de la nova incidència ha estat una avaria mecànica.
No ha estat fins una hora i mitja més tard que els passatgers han pogut reiniciar el trajecte amb un segon comboi que la companyia ha enviat des de Reus.
I també aquest dimecres, una avaria en un Alvia que feia el trajecte Valladolid-Barcelona ha obligat a transbordar 210 passatgers a un altre tren.
Segons ha informat Renfe, la incidència ha començat a un quart i cinc minuts de tres de la tarda a La Granada, a l’Alt Penedès.
La companyia ha hagut d’enviar un altre tren des de Barcelona per recollir els viatgers i traslladar-los fins a la capital catalana, on han arribat amb un retard d’una hora i mitja.
Arran de la incidència, la Direcció General de Protecció Civil ha activat la prealerta del Ferrocat, que s’ha desactivat en finalitzar el trasllat dels passatgers.
Renfe s’ha compromès a retornar l’import dels bitllets.
L’avaria ha causat algunes guspires i, com a conseqüència, s’ha declarat un petit incendi de vegetació prop de les vies sense més conseqüències. Hi han treballat quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat.

