Trencar i oblidar el que ha passat en les deu primeres jornades de lliga per encetar el projecte sense més carrega que la classificació.

És un dels missatges clars que ha transmès el tècnic navarrès al vestidor. Un dels capitans de la plantilla com és David Rocha, ha parlat dels missatges que ha volgut enviar Martín als seus jugadors en els primers entrenaments.

Rocha, ha parlat de la situació de l’equip i de la destitució de Gordillo. El migcampista reconeix que els jugadors no han estat a l’alçada de les circumstancies.

El jugador del Nàstic, ha parlat de quin Oviedo es trobaran, no creu que sigui massa diferent de l’equip que tenien l’any passat quan ell era jugadors dels asturians.

La plantilla del Nàstic farà entre demà i dissabte els dos darrers entrenaments abans de rebre diumenge a les 12h del migdia al Nou Estadi al Real Oviedo, partit que xiularà el basc Aitor Gorostegui Fernández-Ortega i que des de les 11h ja podreu seguir al Sempre Nàstic de Tarragona Ràdio.

 

David Rocha