ERC demana a l’alcalde màxima col·laboració amb Antifrau i la justícia. Els republicans mostren la seva preocupació «per l’acumulació de casos de presumpta corrupció» i insten Rubén Viñuales a actuar amb més transparència.
El grup municipal d’ERC lamenta «la deriva reputacional» que està experimentant la ciutat en el que portem de mandat pels diferents casos que han anat esquitxant l’Ajuntament de Tarragona. El portaveu dels republicans, Xavi Puig, denuncia que «s’estan acumulant a granel» i ha posat com a exemple les situacions que afecten Tarragona Ràdio o, més recentment, Mercats.
Això pel que fa als 4 casos en mans de l’Oficina Antifrau de Catalunya però ha recordat que a la justícia ordinària també hi ha altres carpetes com la d’Inipro o el suposat espionatge a l’EMT o al voltant del contracte de la brossa.
Puig critica la gestió que en fa l’equip de govern, opaca i poc honesta, a parer seu, i demana a l’alcalde màxima col·laboració amb els estaments judicials.
ERC insta l’equip de govern a mantenir informada l’oposició i els consells d’administració i a «promoure el joc net per combatre la corrupció».
- Sancionades 21 persones durant la campanya de control de les distraccions al volant
- Diversos carrers dels sectors nord i 3 modifiquen la seva regulació d’aparcament
- Creu Roja inicia les proves de selecció per cobrir una seixantena de places de socorrista a les platges de la província
- En Comú Podem celebra l’aprovació del Reial Decret per a la regularització extraordinària de persones migrants
- Continuen les cues per a aconseguir la regularització extraordinària

