ERC ha denunciat que el govern municipal ‘vol incrementar fins a 40 euros mensuals’ a les llars d’infants de Tarragona. Segons el grup municipal d’Esquerra, s’incrementarà 40€ al mes la quota d’i0 i passarà de 280€ a 320€. D’altra banda i , segons els republicans, l’escolarització d’i1 augmentarà de 160€ a 185€ .
ERC calcula que es pagarà 425€ i 275€ més a l’any, respectivament. El portaveu adjunt, Xavi Puig, diu que ‘l’Ajuntament de Tarragona s’estalviarà a l’any uns 250.000 euros’.
Puig critica que aquesta mesura “posarà en una situació complicada a molta gent, que haurà de renunciar a portar el seu fill o filla a la llar perquè no s’ho podrà permetre”.
Aquesta proposta ha passat aquest dimecres per la Comissió d’Informació i Seguiment d’Hisenda i s’ha aprovat amb els vots favorables del PSC, Junts i la consellera no adscrita, i l’abstenció de tota la resta de grups excepte ERC, que ha votat en contra.
- L’església catalana cedeix pisos i solars a la Generalitat per destinar-los a habitatge social
- Tarragona viu amb normalitat la vaga de metges
- El Judici de la Reina i la 20ª edició de Tarragona Drag, els actes de la jornada d’avui
- El PP exigeix actuacions immediates als dos punts negres de la T-11 a Tarragona
- Comencen les obres de reasfaltatge del carrer Tortosa
