El grup municipal d’ERC lamenta la deixadesa que pateix la Font del Llorito, davant la pèrdua d’aigua constant. Els republicans exigeixen al govern municipal que actuïn immediatament per reparar la fuita.

ERC denuncia la inacció del govern de Viñuales davant la problemàtica. El grup expressa que els veïns de la zona fa mesos que ho alerten, i que la petició d’arreglar la fuita ja ha estat traslladada en diverses ocasions tant al govern com al Consell d’Administració d’EMATSA i no s’ha donat cap resposta efectiva. El conseller republicà, Xavi Puig lamenta que la font estigui perdent aigua dia rere dia sense que ningú hi posi remei. Puig incideix en el fet que és un bé natural i patrimonial que mereix respecte i manteniment.

A més, els republicans expliquen que la fuita ha provocat la formació de bassals i zones relliscoses, suposant un risc per a la seguretat dels veïns. En un context de sequera, des d’ERC alerten que és imprescindible que l’Ajuntament de Tarragona sigui exemplar en la preservació i gestió responsable de l’aigua.

Davant això, demanen que s’actuï de manera immediata per reparar la fuita i garantir el bon estat de la Font del Llorito, així com que s’escoltin les demandes dels veïns i es millori la gestió i manteniment d’aquest espai natural.