El recorregut s’ha iniciat al carrer Canyelles i la intenció és passar, cada mes, per un barri o zona de la ciutat.
La portaveu republicana, Maria Roig, assegura que han de sortir dels despatxos per obrir diàleg amb els veïns i pensa que ‘el carrer és el lloc on han de ser sempre els polítics’.
Roig diu que han decidit impulsar l’oficina itinerant perquè com a grup majoritari a l’oposició tenen una feina concreta. Destaca que volen transmetre als ciutadans que són un mitjà per fer arribar al govern les preocupacions dels tarragonins i fer pressió si cal.
D’altra banda, Maria Roig, explica que volen fer política constructiva i actuar de manera positiva. Maria Roig diu que abans de visitar cada zona informaran els veïns i entitats dels barris per si volen fer arribar les seves propostes.
ERC assegura que han detectat que el govern del PSC desplega polítiques diferents a les seves, sobretot en el tema de la seguretat ciutadana. Consideren que l’han polititzat molt. També pensen que l’actual executiu local actua de forma dissemblant pel que fa a les zones regulades d’aparcament.
Més notícies:
- Martorell considera que els resultats del mandat del govern municipal ‘són devastadors’
- Pablo Alfaro es deixa estimar i no amaga que li agradaria continuar com a entrenador del Nàstic
- ERC exigeix una actuació immediata als ponts del canal de la Móra
- El Pride es consolida i tornarà a omplir la ciutat de festa i reivindicació
- Què passarà d’aquí a un any a les eleccions municipals?
