Esquerra Republicana presenta la llista per Tarragona per a les eleccions autonòmiques del 12 de maig, que estarà encapçada per Raquel Sans.
Sans torna a repetir com a cap de llista, com a les darreres eleccions. La segueixen Albert Salvadó, Irene Aragonès i Carles Castillo. Una llista que combina cares noves, candidats amb experiència al Parlament i també als ajuntaments. Alguns dels noms són Oriol Pallissó, alcalde de Montblanc, i Carlos Brull, alcalde de Falset.
Sans diu que és una candidatura plural i que representa el territori amb un pes important del municipalisme. Sans també ha destacat el ‘bon equip’ que representa aquesta llista i ha reivindicat el projecte d’Esquerra Republicana en clau de la demarcació amb reptes com la mobilitat, el traspàs de Rodalies, la reindustrialització o la pagesia.
Més notícies:
- La Mostra de Teatre Jove arriba a la 33a edició amb 12 companyies, quatre de les quals hi debutaran
- La Guàrdia Urbana intensifica el control per reduir les distraccions al volant
- Surt a licitació la rehabilitació del ferm de diversos carrers
- Professionals sanitaris i pacients comparteixen coneixements per afrontar la malaltia de Parkinson
- La Cambra de la Propietat Urbana de Tarragona desmenteix que el parc de lloguer estigui en mans de grans tenidors

