Davant l’augment continuat dels fets delictius a la ciutat de Tarragona., els republicans reclamen al govern de Viñuales que hi hagi més presència de cossos policials a peu de carrer.
El portaveu adjunt d’Esquerra Republicana, Xavi Puig demana que s’incrementi el contacte entre el cos policial i la ciutadania. Puig recorda que la seguretat és un element imprescindible per a la convivència en societat i reclama que Tarragona torni a tenir un model de policia de proximitat.
La portaveu d’ERC, Maria Roig, ha donat suport a la intenció de Xavi Puig d’encapçalar la llista a les municipals de 2027. En una entrevista a Tarragona Ràdio, Roig ha dit que el seu company al grup municipal té un coneixement extraordinari de la ciutat i ha evitar pronunciar-se sobre si a ella li agradaria formar part de la candidatura.
Maria Roig ocupava el número 2 a les llistes de Pau Ricomà, en les últimes municipals.
- Obert el període de preinscripció al Centre Municipal de Formació d’Adults Fòrum
- José Sicart: “Prèviament al partit hi havia un ambient de por i nerviosisme al voltant del Nou Estadi”
- Isak Martí renova amb el Club Vòlei Sant Pere i Sant Pau
- El president de l’ADT valora positivament la temporada del club
- Sancionats 108 vehicles durant la campanya de les zones de càrrega i descàrrega