El Grup Municipal d’ERC Tarragona expressa la seva preocupació davant el risc per adjudicar ara mateix el contracte de la brossa.
En un comunicat, asseguren que “l’alcalde Rubén Viñuales ha presentat unes dades errònies sobre les possibles indemnitzacions que hauria de fer front l’Ajuntament en el cas que la sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya doni la raó a l’empresa guanyadora del concurs“.
Després que el Grup Municipal d’ERC hagi analitzat la sentència en cassació del Tribunal Suprem sobre un cas de Barcelona, asseguren que això evidencia que “la indemnització que s’hauria de pagar a l’empresa guanyadora del concurs no és un 10% aplicat sobre el 6% del benefici industrial, sinó un 10% sobre la totalitat del contracte”.
Segons ERC, “la diferència és disset vegades més cara del que assegura l’equip de govern municipal. Els republicans diuen que no hi hauria un risc màxim de pagar 2 milions d’euros, sinó que suposen més de 20 milions d’euros”.
ERC Tarragona mostra preocupació per adjudicar ara el contracte de la brossa
Asseguren que l’alcalde Viñuales ha presentat unes dades errònies sobre les possibles indemnitzacions que hauria de fer front l’Ajuntament en el cas que la sentència del TSJC doni la raó a l’empresa guanyadora
