Les modificacions horàries a l’R16 no es compleixen i es mantenen els retards. Després dels ajustaments horaris de la línia ferroviària que uneix Tortosa amb Barcelona, els usuaris critiquen que els retards no s’hagin solucionat. Molts dels viatgers han reivindicat les queixes via twitter. Diuen que els retards són d’entre mitja hora i una hora.
Els usuaris s’han resignat i no han reclamat la devolució dels imports que els hi pertoquen. Un dels usuaris, en Guillermo, explica que havia d’arribar a l’estació de Tortosa a les 17.25h i ha arribat més de mitja hora tard.
Recordem que els horaris es van posar en funcionament divendres passat i allargaven 8 minuts el trajecte habitual de Barcelona a Tortosa. La portaveu de la plataforma Trens Dignes, Montse Castellà, insisteix en què els retards s’han oficialitzat però els usuaris han perdut el dret de retorn del preu del bitllet.
Molts usuaris opten pel vehicle particular o el transport públic per carretera que ha hagut d’incrementar les freqüències entre Tortosa Tarragona i Barcelona aquest estiu. Des del gener s’ha registrat un augment del 46% els usuaris del bus, degut en gran part al mal funcionament del servei ferroviari.
