Música de l’Stromboli Jazz Band que s’escoltava en directe aquest dijous al migdia al Balcó del Mediterrani. Ha estat l’escenari escollit per escenificar el tancament de la campanya comercial de Nadal a Tarragona. Per primera vegada s’ha dut a terme de manera conjunta i unitària, englobant totes les associacions i entitats del sector a la ciutat. Balanç positiu de la iniciativa, que marca un punt d’inflexió de cara a noves campanyes conjuntes, també de la mà de Reus. Salvador Minguella, president de la Via T, explica que les vendes s’han mantingut amb una facturació satisfactòria. Això tot i que ha estat una campanya atípica per la situació política i la convocatòria d’eleccions.

En una mateixa línia s’ha expressat la consellera de Comerç, Elvira Ferrando, que parla de fita històrica després d’haver arribat a tots els racons de la ciutat, amb 184 establiments adherits a la campanya nadalenca. Destaca la bona acollida de les 47 actuacions musicals programades, la majoria al carrer. Explica que durant el 2018 hi haurà més iniciatives conjuntes per dinamitzar el sector a la ciutat. Elvira Ferrando diu que serà l’any de posar la cirereta al pastís amb una plaça Corsini que aviat estarà enllestida.

El tancament de la campanya nadalenca també s’escenificarà a la tarda amb accions a Campclar i a la Vall de l’Arrabassada.