Es tanca parcialment la Passarel·la Port-ciutat per obres de manteniment. El pas quedarà interromput en alguns trams entre aquest dilluns i dimecres, dia 9 d’octubre.
Els treballs consistiran en la reparació del paviment per part de l’empresa constructora. Els treballs que s’hi realitzaran afectaran a dos dels accessos a peu a la passarel·la, però no significarà el seu tancament total ja que els ascensors permetran l’accés en ambdós sentits: de la ciutat al passeig Marítim i viceversa.
Les limitacions derivades de les obres afectaran únicament el pas per la rampa d’accés a la passarel·la des del passeig Marítim. I en sentit contrari, de la ciutat al passeig Marítim.
A més, el dimecres també es faran treballs de millora a la part superior de la passarel·la, que requeriran tallar l’accés des de la Baixada del Toro, i la passarel·la només quedarà accessible des de la zona de l’estació de ferrocarril.
Els treballs de manteniment consisteixen en l’aplicació de diverses capes de pintura en els trams afectats per a protecció dels raigs ultraviolats. L’aplicació d’aquest tipus de materials necessita que la meteorologia sigui favorable. En cas de pluja, el període de tancament parcial de la passarel·la podria allargar-se uns dies més o ser ajornat.

