Espimsa invertirà un milió d’euros en millorar els mercats ambulants de Tarragona l’any vinent. El Consell d’Administració ha aprovat el pla de millores per unanimitat. La inversió prevista més important s’executarà al mercat de Bonavista, amb 948 parades, per valor de 672.572 euros. Es faran obres de pavimentació, serveis públics, caseta de vigilància, millores en l’enllumenat públic i la instal·lació elèctrica, subministrament d’aigua potable o arranjament del clavegueram. A banda de Bonavista, també es contemplen actuacions als mercats de Torreforta, Sant Salvador, Sant Pere i Sant Pau, Catedral i Fòrum.

En el Mercat de Torreforta s’invertiran 27.033 euros pels treballs de subministrament d’aigua potable i connexió d’electricitat. En els mercats de Sant Salvador, Sant Pere i Sant Pau, Catedral i Fòrum s’invertiran 13.179 euros en cadascun per fer l’abastament d’aigua i la connexió elèctrica.

La presidenta d’Espimsa, Elvira Ferrando, ha destacat que era una prioritat disposar d’un Pla de millores dels mercats,  “el febrer del 2017 es van començar els treballs de millora del mercat de Bonavista amb la instal·lació de senyalització de parades, bancs i un punt de trobada i l’elaboració del Pla d’autoprotecció. El 2019 està previst iniciar les  inversions del Pla de millores i  el consell d’administració ha acordat que la prioritat són les actuacions al mercat de Bonavista que té  948 parades i és un referent important pel barri, pels ciutadans i pels turistes”. Respecte a aquest mercat, la consellera  ha assenyalat que “vam encarregar la redacció d’un  Pla integral de millora del mercat de Bonavista que contemples tots els aspectes i que es pugues executar aproximadament en el termini de tres anys,  a mesura que es disposi de consignació econòmica”.