Esquerra portarà al Ple una moció per reclamar la instal·lació d’un ascensor i escales mecàniques entre la Baixada de la Beneficència i els jardins de Sant Antoni. També reclamen invertir els 2,5 milions d’euros sobrants en neteja i l’expropiació dels interblocs del barri de Sant Salvador.
El grup municipal d’ERC demanarà al Govern de Viñuales la instal·lació d’un ascensor entre la Baixada de la Beneficència i els jardins de Sant Antoni, així com una rampa o escales mecàniques. D’aquesta manera, els republicans diuen que es milloraria l’accessibilitat a la ciutadania i a aquells veïns que viuen a la Part Alta, el Miracle, la Via Augusta, Músics, la Vall de l’Arrabassada, l’Eixample o els usuaris de la Mercè. La consellera Gemma Fusté, ha expressat que amb aquesta moció, també volen que es dignifiqui la zona, millorant-ne la seguretat.

D’altra banda, també presentaran una moció perquè s’inverteixin els 2,5 milions d’euros sobrants del servei de neteja en la compra o lloguer de nova maquinària i flota de vehicles. També assumiran la moció elaborada pels veïns del barri de Sant Salvador i Sant Ramon perquè l’Ajuntament intervingui en la zona d’interblocs. Els republicans diuen que es tracta d’una demanda històrica dels veïns que permetrà acabar amb la degradació i millorar el seu benestar.
- Viñuales: «És una oportunitat meravellosa que ens permetrà fer un salt qualitatiu en la gestió del nostre patrimoni»
- Salvador Illa lloa l’impuls de l’Àrea Metropolitana i el Consorci Tarraco
- Bona imatge del Nàstic, però derrota en l’estrena de Cristóbal Parralo (3-2)
- El TGN Bàsquet de Lliga Femenina 2 cau víctima d’un sorprenent Siroko Gijón (61-74)
- L’Ibersol CBT allarga la ratxa a la pista de l’Alfindén (55-92) i suma la cinquena victòria seguida

