Nou establiments i botigues de Tarragona ompliran els seus aparadors amb motius solidaris durant la campanya del càncer de mama.
Es tracta d’una acció a tres, a càrrec de l’Associació contra el Càncer de Tarragona, l’associació d’Il·lustradors de Tarragona i la Via T. Cada establiment ha apadrinat un il·lustrador que ha fet dibuixos solidaris i tota la recaptació es destinarà a la investigació de la malaltia, com ha detallat la presidenta de l’associació de comerciants Via T, Raquel Pizarro.
Des de l’associació contra el càncer de Tarragona, agraeixen la col·laboració dels comerciants i il·lustradors. El president de la Junta Provincial de Tarragona de l’entitat, Federic Adan, explica que l’acció donarà veu a les persones que pateixen la malaltia i les seves famílies.
Des dels il·lustradors de Tarragona, posen en valor el fet de fer xarxa amb col·lectius i entitats per col·laborar i aportar un granet de sorra a la causa.
Més notícies:
- La Diputació referma el seu compromís amb la recerca i el coneixement i consolida una aportació d’1M€ a la URV per al 2026
- Els municipis tarragonins de l’R13 faran “front comú” per reclamar més i millors freqüències a Renfe i Adif
- La rehabilitació del Teatre Metropol guanya ambició per convertir-lo en “un gran centre cultural”
- ERC defensarà al Parlament l’impuls d’un pla integral per a les ‘casas de colores’ de Campclar
- Jordi Sendra: ‘Arribarem a les municipals de 2027 amb el cistell ple de tot el que hem sembrat durant el mandat’


