Estefanía García és la nova presidenta de Pimec Comerç Tarragona. Assumeix el càrrec en substitució de Florenci Nieto, que va dimitir a l’abril. La digitalització, el foment de la formació i el treball amb les administracions per atacar la desertització comercial dels centres urbans són objectius prioritaris.

Relleu a Pimec Comerç Tarragona. Estefanía García n’és la nova presidenta en substitució de Florenci Nieto, que va dimitir a l’abril després de gairebé 18 anys vinculat a la patronal. Garcia és empresària del sector del control de plagues i la salut ambiental i també és presidenta de l’Associació d’Empresàries i Emprenedores de Tarragona.

Que les petites i mitjanes empreses dedicades al comerç de proximitat tinguin més recursos per avançar en la digitalització o en la formació específica serà un dels reptes, segons ha explicat. També lluitar per revertir la pèrdua de negocis als centres urbans, farcits de locals buits.

García, que assumeix el càrrec amb il·lusió i conscient del “repte” que té per davant, ha estat presentada en una roda de premsa que ha comptat amb la participació del president de Pimec Tarragona, Jordi Ciuraneta, i de la presidenta de Pimec Comerç a nivell català, Mònica Gregori. “Estem en una línia vermella, en una situació de gran debilitat”, ha manifestat Gregori que, amb tot, ha destacat l’empenta que tenen des de Pimec Comerç per mirar de corregir els problemes que pateix el sector.