Estudiants d’enginyeria de la Universitat Rovira i Virgili (URV) han començat una hackató per trobar solucions utilitzant la IA a l’hora de mantenir els punts de càrrega de vehicles elèctrics. La iniciativa està impulsada pel Clúster TIC Catalunya Sud i la Generalitat de Catalunya, amb la col·laboració de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) de la URV.
El responsable de projectes del Clúster TIC Catalunya Sud, Víctor Barceló, ha explicat que l’objectiu és “connectar la tecnologia amb el talent” i ha destacat que els estudiants es “posen a prova” davant un “cas real”. Alexandra Catalina Zaharia, estudiat de telecomunicacions ha assenyalat que aquests reptes els “ajuden a apropar-se al funcionament real de les empreses”.
- Athuman, nou reforç del Nàstic 26/27
- Un Nàstic amb moltes baixes perd al camp de l’Espanyol B (3-0)
- Finalitza l’episodi de pluges torrencials d’aquest dissabte amb 11 ferits i prop de 830 trucades al 112
- Afectats pels aiguats al Baix Penedès i al Tarragonès destaquen la intensitat de l’episodi: “Com aquest mai a la vida”
- Set ferits, un d’ells crític, en quedar atrapats sota un mur que ha cedit al Port de Roda de Berà
