Ã?s l’alternativa amb més opcions per jugar diumenge al camp del At. Balears. Perera i Marcos estan entre cotons per sobrecarregues i són dubte, tot i que hi ha optimisme en que puguin jugar tots dos, la resta serien els mateixos que van jugar a Binissalem. Perico entrarà en convocatòria tal i com ha confirmat Javi Salamero.El tècnic del Nàstic no amaga que toca seguir evolucionant i que hores d’ara l’equip ha de centrar-se en aconseguir la tercera victòria de la temporada i dels darrers anys. Aquesta lliga ja amb Salamero a la banqueta els granes han tingut dues oportunitats per sumar una tercera victòria i fins ara no ha estat possible. L’entrenador del Nàstic, diu que l’equip es mereix encadenar tres victòries de forma consecutiva.Salamero també ha parlat del rival de diumenge, un equip amb molta qualitat però a la vegada previsible, i amb manca de velocitat per les bandes. El tècnic, també ha dit que el Nàstic en els darrers partits ha deixat de córrer molt per pensar més.La plantilla farà el darrer entrenament aquest dissabte i desprès Salamero donarà la llista de convocats per viatjar el mateix dissabte per la tarda cap a Mallorca on diumenge amb arbitratge de Gabriel Lozano del col·legi murcià, jugarà a partir de les 12 del migdia al estadi Balear, davant l’atlètic Balears, partit que des de un quart d’hora abans ja podreu seguir en directe per Tarragona Ràdio.

Escolta a Salamero Esports Tarragona Ràdio

Escolta a Salamero Esports Tarragona Ràdio