L’Hospital Sociosanitari Francolí ha estat l’escenari d’una exhibició de bitlles catalanes aquest dimarts al matí. Hi han participat els equips federats de Salomó, dels Xiquets de Tarragona i dels Jubilats de Vila-rodona.

Xavi Sabaté, de l’equip matalasser, ha explicat que hi ha 24 jugadors a la colla i que han estat pioners a la ciutat.

L’equip de Salomó és el primer que va funcionar a les nostres comarques. Jordi Calvet diu que és un joc entretingut i tradicional.

També ha destacat el fet que és un joc que enganxa el Llorenç Benet de l’Associació de Jubilats de Vila-rodona.

L’activitat ha coincidit amb els 25 anys de vida del Sociosanitari Francolí. La proposta va ser d’una treballadora social, Teresa Flores, que juga amb l’equip federat de Salomó.