La mitja marató + 10K es va dur a terme a la ciutat aquest diumenge amb una emocionant jornada marcada pel vent. Van arribar a la meta 1.261 participants. 669 a la Mitjà, un gran repte, i 592 als 10 quilòmetres. El circuit es va modificar pel risc meteorològic, però tot va poder realitzar-se amb normalitat.
El conseller d’Esports, Berni Álvarez, valorava l’esforç de l’organització i l’orgull d’arribar a l’objectiu promès.
Kilian García va endur-se la millor marca masculina, amb un total d’1 hora, 8 minuts i 44 segons; Argentina Oria de Rueda, en canvi, va estar la millor femenina, amb 1 hora, 16 minuts i 51 segons.
Més Notícies
- Nico Van Rijn, nou central per a la defensa grana
- Homenatgen els tres menors ofegats amb una ofrena floral a la platja de l’Arrabassada
- Concurs Imagina’t aquest Dissabte a la Caixabank Tarraco Arena
- Les exportacions de les empreses del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre es disparen un 14% a l’abril
- El Port de Tarragona augmenta un 19% el tràfic marítim durant el mes de maig
