La mitja marató + 10K es va dur a terme a la ciutat aquest diumenge amb una emocionant jornada marcada pel vent. Van arribar a la meta 1.261 participants. 669 a la Mitjà, un gran repte, i 592 als 10 quilòmetres. El circuit es va modificar pel risc meteorològic, però tot va poder realitzar-se amb normalitat.
El conseller d’Esports, Berni Álvarez, valorava l’esforç de l’organització i l’orgull d’arribar a l’objectiu promès.
Kilian García va endur-se la millor marca masculina, amb un total d’1 hora, 8 minuts i 44 segons; Argentina Oria de Rueda, en canvi, va estar la millor femenina, amb 1 hora, 16 minuts i 51 segons.
Més Notícies
- Els grallers Tocaferro bufen 40 espelmes amb un concert especial i extraordinari als Sedassos
- Yoel Moreno s’incorpora a les files de l’Asisa Tarragona Sant Pere i Sant Pau
- Un estudi associa el consum de carbohidrats de qualitat amb un menor risc de mort
- Tarragona encara un cap de setmana farcit d’actes de Sant Magí
- Nadal admet el “col·lapse” a Rodalies per l’anada a l’eclipsi i creu que la comunicació del Govern va ser “inadequada”

