Finalitzen les obres d’ampliació de l’AP-7 a Tarragona quan s’acompleixen cinc anys de l’inici del projecte. Abertis dóna per acabada la intervenció a l’autopista un cop s’han desmantellat els peatges de Tarragona, El Vendrell, Mediterrani i l’Hospitalet de l’Infant. Tot plegat s’ha fet coincidir amb la posada en marxa de l’esperada rotonda d’Altafulla i amb la culminació de la remodelació d’11 enllaços entre Martorell i Cambrils.D’aquesta manera, queda totalment implantat el sistema de peatge tancat a l’AP-7, que permet recórrer 500 quilòmetres sense barreres al mig de la via. El projecte, valorat en 205 milions d’euros,es va iniciar al juny de 2007. Llavors, es va començar a fer el tercer carril en dos trams i un total de 45 quilòmetres al seu pas per les comarques tarragonines. L’ampliació de l’autopista va ser una realitat dos anys després, posant punt i final a les cues quilomètriques que es formaven als peatges en dies puntuals a l’estiu.El director general d’Abertis, Josep Lluís Giménez, destaca la rapidesa amb què es va impulsar l’actuació i recorda que havia esdevingut una necessitat. Amb tot, d’ençà el 2007, l’AP-7 ha vist reduir en un 28% el volum de vehicles que hi circulen al seu pas per Tarragona. El desdoblament de l’autovia A-7 i la crisi han motivat aquest descens.
Finalitzen les obres d’ampliació de l’AP-7 a Tarragona
