L’Associació de Veïns del Barri del Port s’ha reunit aquest dijous al matí amb la consellera de Festes, Inés Solé, i la consellera de Feminismes, Cinta Pastó, per acordar els punts més conflictius de la instal·lació del segon escenari. El nou acord ha permès tirar endavant la previsió inicial per instal·lar, a més de l’escenari de la plaça dels Carros, un altre al carrer Rebolledo.
L’entitat havia decidit cancel·lar les activitats aquest dimecres quan l’Ajuntament va denegar el permís del segon escenari per considerar que tenir-lo muntat 4 dies provocava molèsties a la resta de veïns.
A partir d’ara, tenen una setmana per acabar d’organitzar totes les activitats que pretenen dinamitzar la zona i ajudar als comerços i locals que tant han patit en aquests últims dos anys de pandèmia.
Més notícies:
- Popurris Band a la Plaça Corsini amb Kintus per Sant Joan
- Nit de Revetlla amb VDJ PARRI a Tarragona Ràdio
- Lluïsa Gené: “La vela llatina era una embarcació de pesca”
- Gabi Quiroga: “Vam treure entre 800 i 1.000 quilos de brossa del fons marí del Port”
- La maqueta de Tàrraco de la Volta del Pallol es podrà visitar gratuïtament