La Pirotècnia Hermanos Caballer de Burjassot oferirà aquest dijous a la nit el seu espectacle de foc en la segona jornada del Concurs.
L’empresa valenciana neix el 1880 i està lligada familiarment a la nissaga de pirotècnics Caballer.Llençarà 878 quilos de massa pirotècnic en una cita que puntualment serà a les 22.30h. És la segona vegada que aquesta empresa de Burjassot participa en el concurs de Tarragona tot i la seva amplia presència en els principals espectacles pirotècnics de l’Estat. Divendres dispararà el castell de focs la pirotècnia Tomàs de Benicarló.
El tècnic de Cultura, Xavi González, explica que als tarragonins els agrada l’estil valencià amb finals potents.
El concurs el tancaran els italians Parente Romualdo de Bergantino el dissabte 4 de juliol.
Els guanyadors de l’edició d’enguany s’ocuparan de totes els espectacles de foc de Santa Tecla: el castell de Foc, l’entrada del braç, les dues tronades o el final de la Mercè.
En els quatre dies es llençaran més de tres tones de massa pirotècnica. S’espera que unes 40 mil persones vegin l’espectacle com ha passat en edicions anteriors