Protecció Civil ha activat el Vencat en fase d’alerta pel forts vents, de component oest i més de 72 km/h d’aquest dimecres.
Segons ha informat el Servei Meteorològic de Catalunya el fort vent es deixarà notar al litoral i prelitoral de les comarques de Tarragona, i s’anirà estenent durant l’episodi afectant gairebé tota la meitat sud de Catalunya excepte les Terres de l’Ebre.
Les comarques afectades, principalment, seran: Alt Camp i Baix Camp, Conca de Barberà, Priorat i Tarragonès.
Es demana a la ciutadania tenir especial precaució tot aquest dimecres en els desplaçaments i en les activitats a l’aire lliure, i consultar l’estat de les carreteres i la previsió meteorològica.
- El Mamapop tornarà a Tarragona el 14 de novembre amb un viatge pels grans èxits de la música disco i dance
- Gemma Zapater bat el rècord d’Espanya màster de 100m papallona
- Noa Antón, campiona d’Espanya sub 18 en els 100 metres llisos
- Dos detinguts a Reus pel furt de bicicletes d’alta gamma al Baix Camp, Maresme, Baix Llobregat i Barcelona
- Trànsit afirma que l’AP-7 «és una via segura» tot i l’augment constant d’usuaris

