Francesc Díez ha dimitit com a Director del Servei Municipal de l’habitatge de Tarragona després de poc més d’un any en el càrrec.Díez ha confirmat a Tarragona Ràdio que ha decidit abandonar el càrrec per raons de l’àmbit personal.Francesc Díez donarà detalls dels motius de la seva dimissió aquest dijous en una entrevista al Matí de Tarragona Ràdio.Segons una entrevista al Diari de Tarragona, Francesc Díez, diu que marxa cansat de les dificultats que ha trobat per construir d’habitatge social a la ciutat per la falta d’espai.La presidenta del Servei Municipal de l’Habitatge i tinent d’alcalde, Victòria Pelegrín, ha evitat fer declaracions tot i que en una valoració pel Diari valora positivament el treball fet fins el moment per Francesc Díez.El fins ara director del Servei Municipal de l’Habitatge va ocupar abans la presidència de l’Associació de Veïns de la Part Alta.També va ser regidor socialista a l’Ajuntament de Tarragona.
