Xeic, que vénen los Quicos a Tarragona!” és el títol del concert que oferirà la Banda Unió Musical de Tarragona el proper 9 de juliol al Teatre Tarragona. Els músics de la banda tarragonina estaran acompanyats de Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries.

El reconegut grup de folklore de les Terres de l’Ebre, guardonat l’any 2015 amb el Premi Nacional de Cultura, oferirà conjuntament amb la BUMT un espectacle genuïnament català.

El director de l’espectacle, Oscar Miguel Losada, ha explicat que l’objectiu és traslladar el públic a les arrels de la cultura tradicional catalana feta per les contrades del sud. El membre de la banda ebrenca conegut com el mut de Ferreries, Jordi Fusté, ha anunciat que presentaran algun dels nous temes que preparen per al proper cd. Per a aquells que encara no hagin adquirit la seva entrada, ho poden fer a través de la pàgina web www.tarracoticket.cat o bé, el mateix dissabte a la taquilla del teatre.