Gerardo Noriega serà baixa tres setmanes al Nàstic per un trencament fibril·lar al abductor que ha patit en l’entrenament d’aquest dimarts. Rubèn Perez encara no entrena amb el grup i continua sent dubte pel darrer partit del 2010.Un partit que arriba en un moment molt dur per part de una plantilla que esta molesta per els comentaris que envolten a l’equip i que la cataloguen de poc competitiva i amb poca qualitat per jugar a la 2ºA. En aquest sentit el càpita grana Â?MingoÂ? no s’ha mossegat la llengua aquest dimarts en reconèixer que son els jugadors que hi ha al planter els que han de treure la situació endavant i que en tot cas aquesta ha estat la aposta de la direcció esportiva. Mingo ja avisa que quin vingui ha de venir a sumar.El defensa d´Hostalric no amaga que aquesta es una setmana dura per els resultats i també pels comentaris de menyspreu cap als jugadors. Per la seva banda el davanter Eloi Gila ha explicat aquest dimarts que els havia dit el tècnic en la tornada als entrenaments i ha explicat la seva situació personal en haver marcat el tercer gol d’aquesta lliga amb el Nàstic.La plantilla te aquest dimecres doble sessió preparatòria. Al mati a Camp Clar i per la tarda al Nou Estadi. Per cert que avui debatrem el present i futur esportiu del Nàstic amb el seu director esportiu, Josep Mª Nogués al Sempre Nàstic.

Escolta a Mingo Esports Tarragona Ràdio