Gilberto es perdrà les tres pròximes jornades per culpa d’un trencament fibrilar. El brasiler que es va lesionar en l’escalfament davant del Celta va passar ahir per la consulta del doctor Cugat i quedarà fora de l’equip les tres pròximes jornades. A més a més de Gilberto, Manolo, Merino i Generelo també han quedat descartats pel metge del club, Carles Hernandez. No cal oblidar tampoc que Luis César busca ja recanvi a Antoni Pinilla per el partit davant l’Osasuna després de descartar al jugador de Santa Coloma definitivament. Pinilla no estarà recuperat a temps de la fascitis plantar que arrossega i per tant o bé Ismael o bé Makukula poden ocupar la posició a la mitja punta del Nàstic. En quant al rival l´Osasuna juga aquesta tarda a les 7 eliminatòria de la copa de la UEFA al estadi Husein Auni Aker de Trebisonda a Turquia davant el Trabzonsport. Per aquest partit Cuco Ziganda es va deixar a Pamplona jugadors importants com Soldado, Delporte, o Corrales a qui reserva per jugar contra el Nàstic. Aquest vespre el tècnic Navarrès torna al 4-4-2. i donarà entrada a Nekouman.Per acabar amb l’actualitat del Nàstic dir que la Federació de Penyes ja ha venut mes de 250 de les 500 entrades que ha posat a disposició l’Osasuna. Fins ahir ja s’havia omplert mes de dos autobusos de socis i afeccionats que faran al desplaçament de Pamplona. D´altra banda dir que la reunió que va fer el G30 al que pertany el Nàstic aquest dimecres a Madrid no ha aconseguit que la LFP i Audiovisual Sport arribessin a un acord per els horaris dels partits a primera divisió. En aquest sentit el Gerent del club Xavier Monclús ha explicat als micròfons de T.R. que davant Osasuna es manté el horari de diumenge a les 8, i que el partit a casa davant el Racing de moment no hi ha horari tot i que apunta també a les 8 del diumenge dia 24
Redacció Tarragona Ràdio
