Nosaltres Ànima, Ser ,Tarragona Cuida i  Identitat son els conceptes  en els que es basa la nova companya de socis  del Nàstic per a la temporada vinent.

 Es va presentar ahir al vespre amb presencia de jugadors i tècnics del primer equip grana.

L’ empresa Innovarout al igual que l’ any passat a estat l’ encarregada de crear l’ espot que neix  segons Maurici  Segur   després del ko a llagostera. Entre les imatges del vídeo, platges i carretera que simbolitza   cada un dels desplaçament dels aficionats del conjunt tarragoní

 

 El president del consell d’ administració diu que per enguany s’ ha fet un esforç important ahora de rebaixant  el preu dels carnets.

Josep maria Andreu  diu que s’ ha reduït gaire be un 50 per cent el preu per els abonats. Això  diu  cal compensar- ho  arribant als 6000 socis

 

Andreu diu que la posada de llarg de la campanya de socis  li  farà que no parli més del curs i  es tracti de tancar la ferida que queda després de quedar a les portes del ascens.

 

Ahir al vespre , un cop  acabada la presentació  diferents jugadors de la primera plantilla ja van  deixar a traves de les xarxes el seu testimoni del vídeo