Nosaltres Ànima, Ser ,Tarragona Cuida i Identitat son els conceptes en els que es basa la nova companya de socis del Nàstic per a la temporada vinent.
Es va presentar ahir al vespre amb presencia de jugadors i tècnics del primer equip grana.
L’ empresa Innovarout al igual que l’ any passat a estat l’ encarregada de crear l’ espot que neix segons Maurici Segur després del ko a llagostera. Entre les imatges del vídeo, platges i carretera que simbolitza cada un dels desplaçament dels aficionats del conjunt tarragoní
El president del consell d’ administració diu que per enguany s’ ha fet un esforç important ahora de rebaixant el preu dels carnets.
Josep maria Andreu diu que s’ ha reduït gaire be un 50 per cent el preu per els abonats. Això diu cal compensar- ho arribant als 6000 socis
Andreu diu que la posada de llarg de la campanya de socis li farà que no parli més del curs i es tracti de tancar la ferida que queda després de quedar a les portes del ascens.
Ahir al vespre , un cop acabada la presentació diferents jugadors de la primera plantilla ja van deixar a traves de les xarxes el seu testimoni del vídeo
