La nova pel·lícula de Marc Ferrer, ‘¡Corten!’, una de les ficcions en llengua no catalana candidates als XIV Premis Gaudí, treu el cap a Filmin aquesta setmana després de la seva estrena a les sales de cinema al novembre.
La cinta és un ‘giallo queer’ dedicat a un director de cinema sense gaire èxit (encarnat per ell mateix) immers en el rodatge de la seva nova pel·lícula quan comencen a succeir una sèrie d’assassinats.
Pel que fa a les sales, destaca l’estrena d’‘El método Williams’, un biopic sobre les tennistes Venus i Serena Williams des del punt de vista del seu pare, que interpreta Will Smith. I Guillermo del Toro presenta ‘El callejón de las almas perdidas’, un remake del film de 1947 basat en la novel·la de William Lindsay Gresham. Ho hem repassat tot al Què de Què amb l’especialista cinematogràfic, Sergi Castañer.
Més continguts de Tarragona Ràdio:
- La Xarxa de Centres Cívics promou l’aprenentatge i les habilitats ciclistes entre els infants i joves
- L’Ajuntament atura temporalment el servei de venda d’entrades pel canvi d’empresa
- Un pacte a tres bandes amb una regidora trànsfuga acaba amb 26 anys d’alcaldia de Joan Martí Pla a Perafort
- ERC proposa promoure el desenvolupament de Pou Boronat per fer en pocs anys 1800 habitatges
- Cinc periodistes i creadors de contingut han visitat Tarragona per descobrir el romesco

