Hotels i càmpings de la ciutat afronten amb cert neguit la Setmana Santa d’enguany.Les perspectives no són gens optimistes i asseguren que serà difícil arribar als resultats de 2012 quan ja es va reduir l’ocupació a Tarragona.El fet que la major part dels visitants d’aquesta època de l’any siguin de l’Estat fa que les previsions empitjorin. La situació de crisi econòmica frena especialment el turisme espanyol a l’hora de sortir de vacances.A això se li ha d’afegir el clima incert que farà que moltes reserves es faci en el mateix dijous Sant.La Setmana Santa cau enguany molt aviat i fa que les estacions d’esquí siguin encara competència directa de la costa tarragonina.El president de l’Associació hotelera de la ciutat de Tarragona, Xavier Jornet, ha explicat en una entrevista a Tarragona Ràdio, que caldrà un major esforç de promoció i comunicació. No creu que les places hoteleres s’omplin durant els dies centrals d’aquestes mini-vacances.Les expectatives no són millors des del punt de vista dels càmpings de la ciutat. El president de l’Associació, Joan Antón, explica que el client francès, important als càmpings tarragonins, no acostuma a sortir per Setmana Santa. Això fa que el negoci depengui, en bona part, dels visitants estatals molt afectats per la crisi. El clima i la competència de la neu són altres factors determinants.Hotels i Càmpings consideren del tot necessari impulsar una Marca Tarragona com va aprovar el plenari de l’ajuntament.