La rumba serà la protagonista musical de la segona jornada de Santa Tecla. Aquest dimecres a la nit el grup la Pegatina omplirà la plaça de la Font amb els seus ritmes calents. Aquesta formació va néixer fa sis anys a Montcada. Des d’aleshores ha fet més de 300 concerts arreu de Catalunya i també per Itàlia, Suïssa i França. Ara està a punt de treure el seu segon disc. Aquest dimecres La Pegatina actuarà acompanyada d’una formació tarragonina, els Bongo BOTRAKO. Aquesta banda, amb components de Tarragona i Reus, va néixer només fa un any i mig i en aquest temps ja han fet una quarantena d’actuacions. Fa uns mesos, a Lleida, ja van compartir escenari amb La Pegatina. Aquest dimecres també seguiran les actuacions de la plaça Friki, que es va estrenar ahir al vespre. Enguany a l’escenari de l’Antic Escorxador hi actuen dues pallasses: la Pepa Plana i l’argentina Maku Jarrak. D’altra banda, Joan Masdéu, ex-cantant dels Whiskyn’s oferirà un concert acústic i intimista a la plaça del Rei a partir de les 11 de la nit. Aquest dimecres també hi ha múltiples activitats pels més petits. A la tarda, als jardins de la Reconciliació s’ensenyaran a ballar danses tradicionals com el Patatuf o el Ball de Valencians.
